mi se spunea blondi

într-o doară la Marele Canion

In Jurnal călător on Noiembrie 9, 2009 at 12:58

Când am fost la noi în California, am dat o fugă până la marele canion.  nu de alta dar, înainte de plecare, un prieten mi-a spus că, dacă e să merg în America, să văd neapărat marele canion. mi-a zis aşa, într-o doară. şi tot într-o doară am ajuns şi eu pe acolo.

IMG_1120

marele canion este impresionant. dar poate că văzusem prea multe într-un timp prea scurt. drept pentru care marele canion nu m-a fascinat. i-am recunoscut calităţile care îl definesc drept una din cele 7 minuni ale lumii. i-am făcut poze din diverse unghiuri.

IMG_1091

IMG_1095

IMG_1115

era multă lume. cu greu am găsit un loc de parcare. şi cu greu obţineai exclusivitate în a poza din locurile care ofereau cea mai bună perspectivă/ panoramă. am admirat marele canion, dar cumva obiectiv şi impersonal. la rece. în ciuda căldurii de afară. de la distanţă. ca la televizor. într-o încercare patetică de trezire a adrenalinei, mi-am promis că data viitoare când îl voi revedea, mă voi apropia de el. voi face rafting pe râul Colorado.

şi enduro cu o yamaha triker.

ce faci? bine, nu pot vorbi acum. fac enduro în marele canion 🙂

Lasă un răspuns

