mi se spunea blondi

rectificare

In Jurnal de zi cu zi on Octombrie 19, 2009 at 07:32

aşa, ca de luni dimineaţa.

Maşina cu care am făcut aproape 5000 de km prin California, Nevada şi Arizona se numea Toyota Camry. Şi nu cum am botezat-o eu într-un post anterior. cum? 😉

IMG_0766

 

Maşina cu care am umblat prin New York şi Pennsylvania era una bleumarin :-). Frumoasă foc.

IMG_0475

A mai existat încă o maşină în viaţa mea, în această perioadă. Mitsubishi Galant. Doar că relaţia noastră a fost una de foarte scurtă durată, ea făcând pană exact în prima zi şi fiind redată în seara respectivă companiei rent a car. fără menajamente…IMG_0641

Să vă povestesc şi de cutie automată, cruise control şi alte lucruri de genul? ca o blondă care se respectă, nu mă pricep deloc la aşa ceva.

IMG_0512

Lasă un răspuns

